Com garantir un servei Wifi que millori la seva imatge de marca i la seva valoració a internet?; Que augmenti les recomanacions positives, les repeticions i l’experiència dels hostes; i per descomptat que el diferenciï davant de la competència.
QUATRE CLAUS ESSENCIALS A TENIR EN COMPTE EN UNA INFRAESTRUCTURA WIFI PER HOTELS
Disposar d’el 100% de cobertura, Alta Disponibilitat, Alt Rendiment, Seguretat, etc.
Integració amb altres serveis de l’hotel per millorar la productivitat interna.
PMS: Programa de Gestió Hotelera
Comanders
Impressores
Megafonia IP
Cambra de CCTV
Telefonia IP
Intercomunicadors per l’staff de l’hotel
Gestió d’Usuaris i Informació – Normativa
Garantir que cada usuari té la seva connexió.
Tenir un control total sobre els usuaris connectats.
Gestionar els usuaris per les seves característiques d’ús i estatus per així poder associar a cada client un determinat tractament.
Assignar un compte a cada usuari i tractar-lo diferencialment.
Assignació d’ample de banda per usuari.
Traçabilitat de la connexió des de la nostra xarxa.
Connectivitat: Ample de banda contractat.
Sol·licita’ns la nostra presentació sobre WiFi en el Sector Hoteler on podrà trobar més informació.