logo dark logo light logo
  • Home
  • Internet
  • Mòbil
  • Equip
  • Mi eTelecom
  • FAQ
  • Kit Digital
  • Contacte
  • Residencial
  • Empresa
logo dark logo light logo
  • Home
  • Internet
  • Mòbil
  • Equip
  • Mi eTelecom
  • FAQ
  • Kit Digital
  • Contacte
  • Residencial
  • Empresa
mobile-logo
  • Home
  • Internet
  • Mòbil
  • Equip
  • Mi eTelecom
  • FAQ
  • Kit Digital
  • Contacte
  • Residencial
  • Empresa

A la Teva Mida

Amb eTelecom ets lliure. Per fi telefonia mòbil i internet creats a la teva mida i a la de la teva empresa.

InternetMòbil

INTERNET

INTERNET

  • Fibra
  • Radioenllaç
  • TV
  • Contractar FB
  • Contracta RE
  • 4G
FTTH 50

Cobertura directa

50/5 Mbps ¹
29,90
 €/AL MES ³
Preu final després de 3 mesos 39,90€/mes
Telèfon fixe
IP fixa ²
Alta + instal·lació gratuïta
FTTH 300

Cobertura directa

300/30 Mbps ¹
39,90
 €/AL MES ³
Preu final després de 3 mesos 49,90€/mes
Telèfon fixe
IP fixa ²
Alta + instal·lació gratuïta
FTTH 600
600/600 Mbps ¹
49,90
 €/AL MES ³
Telèfon fixe
IP fixa ²
Alta + instal·lació gratuïta
FTTH 1.000
1.000/600 Mbps
39,90
€/AL MES ³
Telèfon fixe
IP fixa ²
Alta + instal·lació gratuïta
Contractar fibra eTelecom
  • Veure detalls

** Les velocitats estan disponibles segons la tecnologia desplegada en la població. Hi ha poblacions amb una oferta comercial especifica.

  • La instal·lació es fa totalment amb cablejat de Fibra Òptica des de la central fins el router que instal·lem a la llar (FTTH).
  • El router disposa de 4 ports Gigabit per a poder connectar diferents dispositius.
  • L'ampla de banda contractat és real connectat amb cable Ethernet.
  • El router disposa de WiFi MIMO 802.11n de fins a 300 Mbps amb doble antena per maximitzar la teva cobertura de manera inalàmbrica.
  • Quota de línia inclosa.
  • Router WiFi inclòs: T'ho lliurarà l'instal·lador i te'l deixarà configurat per a navegar.

(1) Utilitzem CG-NAT, la qual cosa ens permet oferir-te un servei més econòmic donat el creixent preu de les direccions IPV4. Aquesta tecnologia sol t'impacta si necessites redirigir ports des del teu encaminador. Si tens un d'aquests serveis, sol·licita'ns una IP Pública després de l'alta (sense cost).

(2) Possibilitat d'assignar IP Fixa. Quota mensual 12,00€ IVA no inclòs.

(3) IVA inclòs.

Trucades gratis a telèfons fixos nacionals i 60 minuts/mes gratis a mòbils nacionals.

Sense Permanència:

  • Si et dones de baixa abans de 12 mesos, la penalització serà de 180 € en el cas de Fibra i 150 € en el cas d'ADSL. La permanència i penalització es comença a aplicar des que el fix (temporal o definitiu) està instal·lat.
  • Penalització per no devolució d'equips: En cas de causar baixa en el servei i no retornar l'Equip en un termini de 30 dies naturals, es penalitzarà amb 50 € en cas d'encaminador ADSL i 100 € per a encaminador Fibra..
WordPress Tabs Plugin
WiMax 6
6 Mbps **
19,00
€/AL MES ³
Telèfon fixe: Inclòs
Alta + instal·lació: Gratuïta
WiMax 10
10 Mbps **
29,00
€/AL MES ³
Telèfon fixe: Inclòs
Alta + instal·lació: Gratuïta
WiMax 20
20 Mbps **
39,00
€/AL MES ³
Telèfon fixe: Inclòs
Alta + instal·lació: Gratuïta
WiMax 30
30 Mbps **
39,00
€/AL MES ³
Telèfon fixe: Inclòs
Alta + instal·lació: Gratuïta
Contractar radioenllaç eTelecom
  • Veure detalls

Internet on ho necessitis, de qualitat i amb velocitat constant.

Treballem amb la tecnologia WiMAX, mitjançant la qual Internet es transmet a través d'ones de ràdio, per a arribar on uns altres no poden.

** Les velocitats estan disponibles segons la tecnologia desplegada en la població. Hi ha poblacions amb una oferta comercial especifica.

  • El router disposa de 4 ports Gigabit per a poder connectar diferents dispositius.
  • L'ampla de banda contractat és real connectat amb cable Ethernet.
  • El router disposa de WiFi MIMO 802.11n de fins a 300 Mbps amb doble antena per maximitzar la teva cobertura de manera inalàmbrica.
  • Portabilitat o numeració nova per la línia de telèfon fixe.
  • Router WiFi inclòs: T'ho lliurarà l'instal·lador i te'l deixarà configurat per a navegar.

(2) Possibilitat d'assignar IP Fixa. Quota mensual 12,00€ IVA no inclòs.

(3) IVA inclòs.

1.000 minuts de trucades a telèfons fixos nacionals i 50 minuts/mes gratis a mòbils nacionals.

Sense Permanència:

  • Si et dones de baixa abans de 12 mesos, la penalització serà de 180 € en el cas de Fibra i 150 € en el cas d'ADSL. La permanència i penalització es comença a aplicar des que el fix (temporal o definitiu) està instal·lat.
WordPress Tabs Plugin
Més Informació

    • Revisa
    • Configura
    • Resum
    • Confirmar
    Internet Fibra Òptica

    Selecciona el teu pack:

    FTTH 50FTTH 100FTTH 300FTTH 600FTTH 1.000

    Complements:

    IP DinàmicaIP Fixa (+12,00€/mes IVA inclòs)

    Dades de contacte:
    Adreça:
    Verifica les dades introduïdes:

    La teva selecció:

    Internet:
    IP Fixa:

    Dades de contacte i adreça:

    Nom:
    Cognoms:
    DNI:
    Email:
    Telèfon:

     

    Carrer:
    Número:
    Província:
    Ciutat:
    Còdi Postal:
    Un cop rebudes les dades un membre del nostre equip es posarà en contacte amb tu.

      • 1 - Revisa la teva selecció
      • 2 - Configura les teves dades
      • 3 - Resum sol·licitud
      • 4 - Confirmar enviament
      Internet Radioenllaç

      Selecciona el teu pack:

      WiMax 6WiMax 10WiMax 20WiMax 30

      Complements:

      IP DinàmicaIP Fixa (+12,00€/mes IVA inclòs)
      Sense Telèfon FixAmb Telèfon Fix

      Dades de contacte:
      Adreça:
      Verifica les dades introduïdes:

      La teva selecció:

      Internet:
      IP Fixa:
      Telèfon Fix:

      Dades de contacte i adreça:

      Nom:
      Cognoms:
      DNI:
      Email:
      Telèfon:

       

      Carrer:
      Número:
      Província:
      Ciutat:
      Còdi Postal:
      Un cop rebudes les dades un membre del nostre equip es posarà en contacte amb tu.
      Router WiFi + 4G
      Alta: Gratuïta
      49,90
      €/AL MES ¹
      Inclou 300GB de descàrrega
      MultiSIM: 6€/mes

      Serveis d'alta capacitat ideals per a: difusió de vídeo streaming, IPTV, serveis de localització i assistència remota, VoIP, backup de xarxes business privades, etc.

      • Veure detalls
      • (1) Preus IVA inclòs.
      • Velocitat màxima per a navegar: 300GB.
      • (2) L'import de l'alta s'abonarà al retornar l'equip (router).
      • El servei opera sota la xarxa 4G/5G de Vodafone.
      • MultiSIM: es podran activar fins a un màxim de 3 MultiSIM addicionals sobre una línia activa.
      • Roaming Zona 1: inclòs.
      • Roaming altres zones: 25 € / Mb
      • El servei es cobra per mesos complets des de la data d'activació, en modalitat prepagament.
      • Alta SIM de reemplaç i IP Fixa tenen un cost de 6,00€ IVA inclòs.
      • Les altes, baixes i modificacions es tramitaran només en dies laborables, durant l'horari laboral.
      WordPress Tabs Plugin
      WordPress Tabs Plugin

      Gaudeix dels Avantatges de Treballar amb el teu Proveïdor Tecnològic Local

      Estalvia amb la Teva Solució a Mida

      T’IMAGINES TENIR TOTS ELS TEUS SERVEIS AMB UN SOLO PROVEÏDOR?

      No som un Operador de Telefonia més, t’oferim INTERNET ALTA VELOCITAT (FIBRA I RÀDIOENLLAÇ), TELEFONIA FIXA I MÒBIL, XARXES INFORMÀTIQUES, SERVEIS EN EL NÚVOL I SEGURETAT I CONTROL, la qual cosa ens converteix en Proveïdor Integral de Comunicacions i Tecnologia.

      PER QUÈ CONFIAR EN ETELECOM?

      Som una empresa jove, formada per professionals amb més de 20 anys d’experiència en el sector de les Telecomunicacions. El 80% dels nostres clients ve recomanat per un altre client.

      QUÈ ENS DIFERÈNCIA?

      • Creem projectes a mida que milloren les comunicacions de pimes i ajuntaments.
      • Despleguem Infraestructures en municipis amb un accés a Internet deficitària.
      • Compromesos amb el medi ambient instal·lem equips respectuosos amb l’entorn.
      • Atenció al client sense embuts ni intermediaris.
      • Tracte pròxim, cada client disposa del seu propi assessor comercial personal.
      • Servei Tècnic Professional, donem resposta ràpida i eficaç davant qualsevol incidència.
      • Realitzem Auditories Tecnològiques gratuïtes.
      • Factura única: comoditat, control de despesa i grans facilitats de pagament.
      • MÒBIL
      • Contractar MB
      Nova tarifa ESTIU - aprofítala!
      CITELIA 20GB
      Dades 20GB
      9,90
       €/AL MES ³
      Minuts il·limitats
      Establiment inclòs
      CITELIA 25GB
      Dades 25GB
      10,90
       €/AL MES ³
      Minuts il·limitats
      Establiment inclòs
      CITELIA 50GB
      Dades 50GB
      14,90
       €/AL MES ³
      Minuts il·limitats
      Establiment inclòs
      CITELIA 150
      Dad. 150GB
      24,90
       €/AL MES ³
      Minuts il·limitats
      Establiment inclòs
      CITELIA 5GB
      Dades 5GB
      6,90
       €/AL MES ³
      Minuts il·limitats
      Establiment inclòs
      CITELIA MINIVOZ
      Dad. 100MB
      4,90
       €/AL MES ³
      Veu 150 min.
      Establiment inclòs
      Contractar mòbil eTelecom
      • Condicions legals

      PENÍNSULA I BALEARS
      Vàlid des de novembre de 2019
      (3) Preus amb IVA inclòs

      Navegació compatible 4G en totes les modalitats de dades. baixada a 128Kb fins a final de mes (en SIM de Xarxa MOVISTAR). Bono veu il·limitada subjecte a normes ús raonable. Si s'infringeixen normes d'ús raonable de veu (connexió de mòbil a SIMBOX, centraletes, etc ...) s'aplicarà preu tarifa: Establiment trucada 0,1815 €, més 0,10 € / minut. SMS: 0,0968 €, SMS Internac: 0,3025 €.

      TARIFA il·limitada VEU TOTAL: Les connexions de dades d'aquesta tarifa estan habilitades tant en Xarxa Orange com en Xarxa MOVISTAR. La tarifa inclou 100Mb de dades. Superada la navegació de dades, s'aplica baixada de velocitat a 128Kb fins a final de mes. Compatible amb bons opcionals de 1GB i 2GB. Bons recurrents que afegeixen capacitat a la tarifa per 1 € (1GB) i 1,5 € (2GB) IVA incl.

       

      CANÀRIES
      Vàlid des de novembre de 2019
      Preus amb IGIC inclòs

      Navegació compatible 4G en totes les modalitats de dades. baixada a 128Kb fins a final de mes (en SIM de Xarxa MOVISTAR). Bono veu il·limitada subjecte a normes ús raonable. Si s'infringeixen normes d'ús raonable de veu (connexió de mòbil a SIMBOX, centraletes, etc ...) s'aplicarà preu tarifa: Establiment trucada 0,1545 €, més 0,8446 € / minut. SMS: 0,0824 €, SMS Internac: 0,2575 €.

      TARIFA il·limitada VEU TOTAL: Les connexions de dades d'aquesta tarifa estan habilitades tant en Xarxa Orange com en Xarxa MOVISTAR. La tarifa inclou 100Mb de dades. Superada la navegació de dades, s'aplica baixada de velocitat a 128Kb fins a final de mes. Compatible amb bons opcionals de 1GB i 2GB. Bons recurrents que afegeixen capacitat a la tarifa per 0,85 € (1GB) i 1,27 € (2GB) IGIC inclòs.


      *400 min. internacionales a Alemania, Dinamarca, Francia, Irlanda, Noruega, Países Bajos, Portugal, Reino Unido, Rumanía y Suecia. No incluidos los prefijos premium y tarificaciones especiales

      WordPress Tabs Plugin

        • Revisa
        • Configura
        • Resum
        • Confirmar
        Mòbil eTelecom

        Selecciona la teva tarifa:

        CITELIA 2GBCITELIA 3GBCITELIA VOZCITELIA 9GBCITELIA 23GBCITELIA 30GB

        Complements:

        Sense Numeració CurtaAmb Numeració Curta
        Sense Dual SIMAmb Dual SIM
        Sense IP FixaAmb IP Fixa
        Sense Transferència de trucadesAmb Transferència de trucades

        Dades de contacte:
        Adreça:
        Verifica les dades introduïdes:

        La teva selecció:

        Internet:




        Dades de contacte i adreça:

        Nom:
        Cognoms:
        DNI:
        Email:
        Telèfon:

         

        Carrer:
        Número:
        Província:
        Ciutat:
        Còdi Postal:
        Un cop rebudes les dades un membre del nostre equip es posarà en contacte amb tu.
        WordPress Tabs Plugin
        FAQ
        • ALTA I INSTAL·LACIÓ
        • INTERNET
        • TELEFONIA MÒBIL
        • Com puc saber si la vostra xarxa arriba a casa meva?
        • Com fareu arribar la fibra òptica a la meva casa?
        • Implica alguna obra a casa meva?
        Introdueix les teves dades al nostre formulari de la pàgina web, o contacta'ns a info@etelecom.es o trucant gratis al 900 844 444.
        La fibra òptica ja està al teu edifici, i la farem arribar fins a casa mitjançant la infraestructura interna (antena, telefonia o, si no, electricitat), sense obres.
        No implica obres: a l'usar canalitzat intern, no deixarem visible cap cable a casa teva.
        WordPress Tabs Plugin
        • Quant tarda la instal·lació?
        • Estaré algun dia sense línia de telèfon?
        • Podré conservar el meu número de telèfon actual?
        La instal·lació sol trigar només entre 1 i 2 hores.
        No, no tramitem la portabilitat fins que no es disposa ja de servei amb eTelecom.
        Sí, nosaltres ens encarreguem de el procés de portabilitat perquè no hagis de preocupar-te de res.
        WordPress Tabs Plugin
        • La velocitat contractada és real?
        • Per a què necessito tanta velocitat?
        Sí, clar que és real! La tecnologia de fibra òptica o WiMax és estable i permet que fem arribar a casa teva la velocitat anunciada.
        Si et preguntes per què la necessites és perquè mai l'has provat. Internet a molt alta velocitat et facilita la vida: veu vídeos, pelis i sèries en viu i en alta definició sense molestos talls ni haver d'esperar que es carreguin; puja fotos i vídeos a Facebook, Instagram i altres en un instant; connecta diversos dispositius alhora sense que es redueixi la velocitat (tots els ordinadors, tablets i mòbils de la casa!) i treu el màxim profit del Núvol i de l'Internet de les Coses.
        WordPress Tabs Plugin

        Fes-te de CITELIA mobile!

        • Què és CITELIA mobile?
        • Quina és la cobertura de CITELIA?
        • On puc fer-me de CITELIA mobile?
        CITELIA mobile és l'operador mòbil virtual (OMV) grup d'Operadors de telecomunicacions amb presència i capil·laritat en el territori espanyol. eTelecom és soci fundador del grup CITELIA.
        Utilitzem la xarxa de MOVISTAR, per la qual cosa vam compartir la seva mateixa cobertura 3G i 4G. Donem cobertura a més de l'98% del territori espanyol.
        Pots fer-te client de CITELIA mobile de tres maneres diferents: a través del nostre web www.etelecom.es; per telèfon, trucant al 900 844 444; o a través d'un dels nostres múltiples distribuïdors.
        WordPress Tabs Plugin
        • Què necessito per donar-me d'alta a CITELIA mobile?
        • Necessito enviar algun document?
        • CITELIA mobile té compromís de permanència?
        Només necessites ser major d'edat, tenir un compte bancari i una adreça de correu electrònic. Si vols passar-te a CITELIA mobile conservant el teu número de sempre, has de ser el titular de la línia i no tenir cap altra portabilitat en curs. Les dades que et demanarem són els següents: el número de telèfon que vols portar, l'operador a què pertanys i el número de sèrie de la teva targeta SIM actual. Tingues en compte que, per motius legals, hauràs d'estar present en el moment del lliurament de la comanda i mostrar el DNI.
        Si, hauràs d'enviar al compte clientes@etelecom.es una foto, o una fotocòpia digitalitzada per les dues cares, d'el document d'identitat de la titular de la línia i d'un rebut domiciliat al compte que ens has indicat a nom del titular i amb una antiguitat no superior a 4 mesos, o fotocòpia de la cartilla bancària en què aparegui com a titular de l'número del compte.
        No existeix el compromís de permanència en CITELIA mobile. Ets lliure de marxar quan vulguis. Tot i això comptem amb una taxa de fidelitat del 99%.
        WordPress Tabs Plugin

         

        Comanda i activació

        • Quant tarda la Targeta SIM a arribar a casa meva?
        • Ja tinc el meu SIM, ara com actiu meva línia?
        • He introduït malament la meva PIN tres vegades i se m'ha bloquejat la SIM Què faig?
        • Tinc Bústia de Veu?
        • Puc desactivar el meu Bústia de Veu?
        Si has realitzat correctament tots els passos de la contractació, el teu SIM arribarà en aproximadament 3 dies laborables (península). Aquesta t'arribarà a través de l'agència de transport. El missatger SEMPRE lliurarà la targeta SIM en mà a titular, per la qual cosa hauràs de mostrar el teu document d'identitat. Per motius legals no és possible lliurar la comanda a terceres persones (encara que tinguin autorització), així que, si no estàs a casa, intentaran fer l'entrega en una segona ocasió o et diran. Si transcorreguts 7 dies no ha estat possible realitzar el lliurament la comanda tornarà al nostre magatzem i hauràs de trucar al nostre Centre d'Atenció a l'Client (900 844 444) per concertar una nova tramesa.
        Per activar la teva targeta SIM només has de fer la primera trucada. Recorda que per poder rebre missatges SMS també hauràs d'enviar primer un.
        Si per equivocació tecleges malament tres vegades el teu codi PIN, el teu SIM quedarà bloquejada i el teu telèfon et sol·licitarà la clau PUK. Podràs trobar-la al revers de la targeta de CITELIA mobile que contenia el teu SIM Recordes que tenia escrit "Guardeu aquesta targeta en un lloc segur. Pot necessitar-"?, Doncs bé, ens referíem a això. Si per una estranya casualitat no aconsegueixes recordar on la vas posar aquell dia a causa de la il·lusió que et va provocar-te de CITELIA mobile, pots trucar des d'un altre telèfon a l'911.090.090 en horari comercial i els nostres companys t'ajudaran. Si et trobes fora d'Espanya has de trucar a l'+ 34900844444. Per canviar el PIN assignat per defecte per una altra clau que recordis més fàcilment consulta la guia del teu telèfon.
        CITELIA mobile t'ofereix el servei gratuït de bústia de veu des del mateix instant en què actives teva SIM. Podràs accedir-hi trucant a l'121. Si et trobes a l'estranger ho podràs fer des del +34 911 090 099.
        ¡Afirmatiu! Escriu en el teu mòbil (com si fossis a cridar) el codi ## 002 # i prémer la tecla de trucada. El teu bústia quedarà desactivat.
        WordPress Tabs Plugin
        • Com activar / desactivar el desviament de trucades?
        • Té algun cost el servei de desviament de trucada?
        • Com Actiu / desactivar les trucades als números especials com el 806 o 803?
        • Puc rebre / enviar SMS Premium o MMS?
        • Me'n vaig a l'estranger Puc activar el meu servei de Roaming?
        Des del teu terminal o gratuïtament a l'nombre 222 des del teu línia CITELIA mobile.
        Sí. Quan actives el desviament de trucada estàs automatitzant que el teu número truqui a el telèfon de la desviació. És aquesta la tarifa que se t'aplicarà, exactament la mateixa que resultaria de cridar des del teu mòbil a la línia de desviament.
        Crida gratis a l'222 des del teu telèfon CITELIA mobile si necessites ajuda.
        CITELIA mobile no permet l'enviament d'aquest tipus de missatges.
        Als països pertanyents a la Zona UE també és necessari el roaming. S'aplica la mateixa tarificació que a l'operar amb la teva línia en territori nacional, amb algunes restriccions que pots consultar a les condicions generals de la teva tarifa. El servei de roaming serà necessari per a la resta de països. Crida gratis a l'222 des del teu telèfon CITELIA mobile si necessites ajuda.
        WordPress Tabs Plugin

         

        Portabilitat

        • Com és el procés de portabilitat del meu operador actual a CITELIA mobile?
        • Com puc saber l'estat de la meva comanda o la data de portabilitat?
        La portabilitat és un procés molt senzill que consisteix a canviar d'operador sense canviar de número de telèfon. Els tràmits comencen en el moment en què reps la teva comanda. Els passos són els següents: en el moment en què reps el teu SIM a través del nostre missatger s'inicia el procés de portabilitat. CITELIA mobile contactarà amb el seu actual proveïdor serveis i t'enviarem un SMS indicant la data per la teva finestra de canvi. Quan arribi aquesta data només has de canviar la targeta SIM del teu telèfon per la teva nova SIM de CITELIA mobile i efectuar la teva primera trucada perquè es produeixi l'activació. Recorda que hauràs de configurar l'APN. Hi ha una secció en aquest web que t'explica com fer-ho.
        Si en algun moment necessites conèixer l'estat del teu procés de portabilitat només has de trucar-nos a l'9000 844 444 i despejaremos teus dubtes.
        WordPress Tabs Plugin
        • M'han demanat l'ICC per fer la portabilitat Què és això?
        • Ja no vull fer la portabilitat amb CITELIA mobile. Què he de fer per cancel·lar?
        L'ICC, i el número de telèfon, són les dades que identifiquen la targeta SIM. L'ICC és un nombre que trobaràs al revers de la targeta del teu mòbil imprès just a la banda de l'xip.
        Pots cancel·lar el procés de portabilitat trucant a 900 844 444, escrivint a clientes@etelecom.es, o notificant-ho a el punt de venda on hagis sol·licitat la portabilitat. T'aconsellem que facis la notificació abans de les 13.30 hores del dia hàbil següent a el dia en què hagis fet l'activació de la portabilitat. Transcorregut aquest període la teva línia portarà amb CITELIA mobile. Un cop activa, si vols tornar al teu anterior operador hauràs d'iniciar de nou els tràmits de portabilitat inversa.
        WordPress Tabs Plugin

         

        Serveis

        • Com puc consultar el saldo o el meu consum?
        • Puc limitar el meu consum de mòbil?
        • Puc trucar des meu número de CITELIA mobile a l'estranger?
        • Com puc trucar amb número ocult?
        Pots consultar els teus consums a través de l'app mòbil de CITELIA mobile. La podràs descarregar gratuïtament tant en l'App Store com a Google Play. També pots fer la consulta des de la nostra oficina virtual. Per a això només has d'accedir a "ÀREA CLIENTS" l'accés trobaràs la part superior dreta del web www.ionmobile.es.
        És clar que sí, només has de trucar a el telèfon gratuït 222 des de la teva línia CITELIA mobile. Establirem per al teu consum el límit màxim que decideixis, i abans que hagis consumit aquest import rebràs un SMS informatiu.
        Com a client de CITELIA mobile podràs trucar a mòbils i fixos de qualsevol país, així com enviar SMS. Només hauràs de anteposar el prefix internacional de país de destinació. Pots fer clic aquí per obtenir la llista dels preus / tarifes internacionals. Et recordem que des del 2017.06.15, per als països pertanyents a la Zona UE, el preu dels minuts i dades consumits és el mateix que has contractat en la teva tarifa de CITELIA mobile, amb algunes restriccions que pots consultar a les condicions particulars de la teva tarifa.
        Per trucar amb número ocult només has de marcar la seqüència # 31 # en la pantalla del teu telèfon, seguit del número de telèfon a què vols trucar. Després prem la tecla de trucada i estaràs cridant a aquest nombre amb número ocult / privat. Recorda que no es pot amagar el teu número per enviar SMS, ni tampoc podràs saber el nombre d'algú que t'hagi cridat a tu amb número ocult.
        WordPress Tabs Plugin
        • Quin dia es passa la factura al meu banc?
        • Envieu les factures a casa?
        • Per impagament s'ha procedit a la interrupció del meu servei. Què puc fer per restablir-lo?
        Emetem la factura el dia 1 de cada mes, i es passen al teu banc per cobrament el dia 5.
        A causa de la nostra política mediambiental, i per garantir la privacitat dels nostres clients en el cas de canviïn de domicili i oblidin comunicar, animem als nostres clients a què es decantin per l'opció de rebre les factures per correu electrònic. No obstant això, és el client qui decideix, en el moment de la contractació, com rebrà les seves factures. En cas de voler modificar la manera de recepció de la mateixa només ha de demanar a través de l'correu electrònic clientes@etelecom.es.
        Per restablir teu servei només t'has de posar en contacte amb nosaltres a través del telèfon 900 844 444, o al 222 si truques des d'una línia CITELIA mobile. Després d'informar de que vols procedir a liquidar el deute pendent, els nostres companys es posaran en contacte amb l'Oficina de Recobraments, on et facilitaran un número de compte per a què la transferència. Un cop rebuda la transferència, si s'ha realitzat en horari d'oficina, el teu servei es restablirà immediatament.
        WordPress Tabs Plugin

         

        Internet

        • Com puc configurar Internet (APN) en el meu mòbil?
        • Com puc saber si tinc cobertura 4G per a dades mòbils?
        • Rebré algun avís quan excedeixi el meu límit de dades contractat?
        • Com puc activar / desactivar el servei WiFi (tethering) del meu mòbil?
        Si acabes de rebre la teva SIM, tens dues coses per activar: les trucades i les dades mòbils.
        Per activar les trucades, el procediment molt senzill. Simplement has de trucar a algú. No cal que l'altra persona contesti el telèfon. Amb que l'anomenada tingui uns pocs segons de durada és suficient. D'aquesta manera ja quedaran activades les trucades i podràs començar a rebre-les tu també.
        Per a l'activació de les dades mòbils, necessites la prèvia configuració del teu APN.
        Els passos a seguir per a la configuració del teu APN ió mobile varien en funció del teu dispositiu mòbil:

        << Android: >>
        Si el teu android és d'una versió fins a la 4.4. has de seguir els passos d'aquest manual. Si per contra el dispositiu té la versió 5.0 o superior, segueix els passos d'aquest altre manual.

        << iOS: >>
        Has d'instal·lar directament el APN des del teu iPhone, fent clic a «instal·lar«. Ull! Ho has de fer des del teu navegador Safari.

        << Windows Phone: >>
        Si el teu telèfon funciona amb aquest sistema operatiu, descarrega aquest PDF amb el tutorial que has de seguir per a la instal·lació de la teva APN.

        << Blackberry: >>
        Si disposes d'una Blackberry, segueix els passos d'aquest manual.

        << Symbian: >>
        El teu terminal funciona sota sistema operatiu Symbian? Doncs aquí t'has de dirigir per poder configurar el teu APN.
        La instal·lació de l'APN és molt senzilla. Després de seguir els passos indicats en els diferents manuals segons el teu sistema operatiu, no hauries de tenir cap problema per connectar-te a Internet. Però si malgrat això, tens algun dubte, no dubtis a consultar la nostra secció d'ajuda o posar-te en contacte amb nosaltres a través dels canals socials o per email / telèfon.
        Pot realitzar consultes sobre la teva cobertura 3G i 4G prement aquí.
        Si, t'enviarem un SMS gratuït quan abastos el 80% de la capacitat contractada. Quan hagis consumit més de l'90% rebràs un segon SMS informant-te sobre la possibilitat de contractar un bo addicional amb el qual podràs continuar navegant a màxima velocitat.
        Si vols connectar un ordinador, iPad o Tablet a la connexió d'internet mòbil del teu telèfon, podràs fer-ho a través del teu Android o iPhone amb l'opció "compartir internet."
        Android: Només has de seleccionar "ajustos", anar a "connexió sense fils" i un cop allà, seleccionar l'opció "ancoratge a xarxa i zona WiFi" o "AP Mòbil" o "Vinculació i zona WiFi portàtil" (depenent de el model de mòbil pot canviar el nom de la funció). Un cop hagis activat aquesta opció i introduït un nom i una contrasenya per a la xarxa Wifi, podràs connectar-te amb el dispositiu triat.

        NOTA: Hem detectat que amb alguns models de telèfon Android (p.e Samsung Galaxy Ace) no és possible compartir dades amb l'aplicació que ve per defecte. En aquest cas la solució és molt fàcil, només hauràs de descarregar de Google Play l'aplicació "Tethering Widget", col·locar el Widget a l'escriptori i seleccionar la manera de compartir internet (Wifi o USB). En el cas de l'Samsung Galaxy Mini per activar aquesta opció cal afegir un detall més. En el moment de crear la connexió a Internet, el tipus d'APN no ha de quedar "DEFAULT" sinó que has de seleccionar l'opció "INTERNET + DUN".

        iPhone: Anar a "Configuració" i Seleccionar l'opció "Compartir internet". Activa l'opció "Compartir internet" i estableix una contrasenya per a la xarxa. Finalment hauràs de buscar la xarxa des d'un dispositiu, connectar-te i introduir la contrasenya.
        WordPress Tabs Plugin

         

        WordPress Tabs Plugin

        Si no trobes resposta als teus dubtes pots contactar amb el nostre servei de suport i atenció a client a través del 900 844 444.

          Nom
          Email
          Assumpte
          Missatge
          INFORMACIÓN BÁSICA DE PROTECCIÓN DE DATOS: Responsable del tratamiento: E TELECOM SEGRIÀ, S.L.U. Finalidad del tratamiento: Gestionar las consultas planteadas y el envío de newsletters, comunicaciones comerciales y promociones. Legitimación del tratamiento: Interés legítimo y consentimiento del interesado/a. Conservación de los datos: Se conservarán mientras exista un interés mutuo o durante el tiempo necesario para el cumplimiento de las obligaciones legales. Destinatarios: Prestadores de servicio o colaboradores. Derechos: Derecho a retirar el consentimiento en cualquier momento. Derecho de acceso, rectificación, portabilidad y supresión de sus datos y a la limitación u oposición al su tratamiento. Datos de contacto para ejercer sus derechos: info@etelecom.es Información adicional: Puede consultar la información adicional en nuestra Política de Privacidad.

          Contacta amb eTelecom

          Omple el formulari de contacte i ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible.

          Detalls de contacte

          Carrer de la Llibertat 13-15 Local. 25005, LLEIDA


          +34 (902) 884 256
          +34 (973) 843 000


          Dilluns a divendres
          9h a 14h i 15h a 19h


          hola@etelecom.es

          Accedeix a la teva àrea de clients de eTelecom i configura les teves preferències.

          Mi eTelecom

          © eTelecom – Tots els drets reservats | Avís Legal i Política de Privacitat | Política de Cookies

          Sol·licitar document

           

            INFORMACIÓN BÁSICA DE PROTECCIÓN DE DATOS: Responsable del tratamiento: E TELECOM SEGRIÀ, S.L.U. Finalidad del tratamiento: Gestionar las consultas planteadas y el envío de newsletters, comunicaciones comerciales y promociones. Legitimación del tratamiento: Interés legítimo y consentimiento del interesado/a. Conservación de los datos: Se conservarán mientras exista un interés mutuo o durante el tiempo necesario para el cumplimiento de las obligaciones legales. Destinatarios: Prestadores de servicio o colaboradores. Derechos: Derecho a retirar el consentimiento en cualquier momento. Derecho de acceso, rectificación, portabilidad y supresión de sus datos y a la limitación u oposición al su tratamiento. Datos de contacto para ejercer sus derechos: info@etelecom.es Información adicional: Puede consultar la información adicional en nuestra Política de Privacidad.