A la Teva Mida

A la Teva Mida

Amb eTelecom ets lliure. Per fi telefonia mòbil i internet creats a la teva mida i a la de la teva empresa.

TarifasContacte
logo dark logo light logo
  • Fibra + Mòbil
  • Fibra
  • Mòbil
  • TV
  • FAQ
  • Contacte
  • Kit Digital
  • Mi etelecom
  • Empresa
logo dark logo light logo
  • Fibra + Mòbil
  • Fibra
  • Mòbil
  • TV
  • FAQ
  • Contacte
  • Kit Digital
  • Mi etelecom
  • Empresa
mobile-logo
  • Fibra + Móvil
  • Fibra
  • Móvil
  • TV
  • FAQ
  • Contacte
  • Kit Digital
  • Mi etelecom
  • Empresa

FIBRA ÒPTICA + MÒBIL

Fibra Òptica 300Mb
+Mòbil 40GB
+Paquet TV 7 Inicial
29,90
€/MES
3000 minuts a fitxes i mòbils nacionals
Paquet TV 7 Inicial amb més 100 canals de televisió.
Permanència 12 mesos.*
Fibra Òptica 600Mb
+Mòbil 60GB
+Paquet TV 7 Inicial
36,90
€/MES
3000 minuts a fitxes i mòbils nacionals
Paquet TV 7 Inicial amb més 100 canals de televisió.
Permanència 12 mesos.*
Fibra Òptica 1Gb
+Mòbil 60GB
+Paquet TV 7 Inicial
39,90
€/MES
3000 minuts a fitxes i mòbils nacionals
Paquet TV 7 Inicial amb més 100 canals de televisió.
Permanència 12 mesos.*
Fibra Òptica 300Mb
+2 Línies Mòbils 60GB
+Paquet TV 7 Inicial
40,90
€/MES
3000 minuts a fitxes i mòbils nacionals
Paquet TV 7 Inicial amb més 100 canals de televisió.
Permanència 12 mesos.*
Fibra Òptica 600Mb
+3 Línies Mòbils 60GB
+Paquet TV 7 Inicial
50,90
€/MES
3000 minuts a fitxes i mòbils nacionals
Paquet TV 7 Inicial amb més 100 canals de televisió.
Permanència 12 mesos.*
Fibra Òptica 1Gb
+3 Línies Mòbils 60GB
+Paquet TV 7 Inicial
55,90
€/MES
3000 minuts a fitxes i mòbils nacionals
Paquet TV 7 Inicial amb més 100 canals de televisió.
Permanència 12 mesos.*

*Depenent del tipus de xarxa que es contracti. Per a xarxa pròpia no hi ha permanència.

FIBRA ÒPTICA

Fibra Òptica 300Mb
+Paquet TV 7 Inicial
21,90
€/MES
Fix
Paquet TV 7 Inicial amb més 100 canals de televisió.
Permanència 12 mesos.*
Fibra Òptica 600Mb
+Paquet TV 7 Inicial
28,90
€/MES
Fix
Paquet TV 7 Inicial amb més 100 canals de televisió.
Permanència 12 mesos.*
Fibra Òptica 1Gb
+Paquet TV 7 Inicial
29,90
€/MES
Fix
Paquet TV 7 Inicial amb més 100 canals de televisió.
Permanència 12 mesos.*

*Depenent del tipus de xarxa que es contracti. Per a xarxa pròpia no hi ha permanència.

MÒBILS

Només trucades
4,90
€/MES
3000 minuts a fitxes i mòbils nacionals
Mòbil 20GB
8,90
€/MES
Trucades il·limitades
Mòbil 40GB
11,90
€/MES
Trucades il·limitades
Mòbil 60GB
14,90
€/MES
Trucades il·limitades
Mòbil 100GB
19,90
€/MES
Trucades il·limitades
Mòbil Addicional 20 GB
(con conv)
7,90
€/MES

TV

TV Paquet Inicial
3,90
€/MES
Veure més
TV Paquet Diversió
6,90
€/MES
Veure més
TV Paquet Total
19,90
€/MES
Veure més

Amb el nostre Paquet TV Inicial, el client gaudirà de més de 80 canals de televisió.

Gaudeix dels Avantatges de Treballar amb el teu Proveïdor Tecnològic Local

Estalvia amb la Teva Solució a Mida

T’imagines tenir tots els teus serveis amb un solos proveïdor?

No som un Operador de Telefonia més, t’oferim INTERNET ALTA VELOCITAT (FIBRA I RÀDIOENLLAÇ), TELEFONIA FIXA I MÒBIL, XARXES INFORMÀTIQUES, SERVEIS EN EL NÚVOL I SEGURETAT I CONTROL, la qual cosa ens converteix en Proveïdor Integral de Comunicacions i Tecnologia.

Per què confiar en etelecom?

Som una empresa jove, formada per professionals amb més de 20 anys d’experiència en el sector de les Telecomunicacions. El 80% dels nostres clients ve recomanat per un altre client.

QUÈ ENS DIFERÈNCIA?

  • Creem projectes a mida que milloren les comunicacions de pimes i ajuntaments.
  • Despleguem Infraestructures en municipis amb un accés a Internet deficitària.
  • Compromesos amb el medi ambient instal·lem equips respectuosos amb l’entorn.
  • Atenció al client sense embuts ni intermediaris.
  • Tracte pròxim, cada client disposa del seu propi assessor comercial personal.
  • Servei Tècnic Professional, donem resposta ràpida i eficaç davant qualsevol incidència.
  • Realitzem Auditories Tecnològiques gratuïtes.
  • Factura única: comoditat, control de despesa i grans facilitats de pagament.
FAQ
  • ALTA I INSTAL·LACIÓ
  • INTERNET
  • TELEFONIA MÒBIL
  • Com puc saber si la vostra xarxa arriba a casa meva?
  • Com fareu arribar la fibra òptica a la meva casa?
  • Implica alguna obra a casa meva?
Introdueix les teves dades al nostre formulari de la pàgina web, o contacta'ns a info@etelecom.es o trucant gratis al 900 844 444.
La fibra òptica ja està al teu edifici, i la farem arribar fins a casa mitjançant la infraestructura interna (antena, telefonia o, si no, electricitat), sense obres.
No implica obres: a l'usar canalitzat intern, no deixarem visible cap cable a casa teva.
WordPress Tabs Plugin
  • Quant tarda la instal·lació?
  • Estaré algun dia sense línia de telèfon?
  • Podré conservar el meu número de telèfon actual?
La instal·lació sol trigar només entre 1 i 2 hores.
No, no tramitem la portabilitat fins que no es disposa ja de servei amb eTelecom.
Sí, nosaltres ens encarreguem de el procés de portabilitat perquè no hagis de preocupar-te de res.
WordPress Tabs Plugin
  • La velocitat contractada és real?
  • Per a què necessito tanta velocitat?
Sí, clar que és real! La tecnologia de fibra òptica o WiMax és estable i permet que fem arribar a casa teva la velocitat anunciada.
Si et preguntes per què la necessites és perquè mai l'has provat. Internet a molt alta velocitat et facilita la vida: veu vídeos, pelis i sèries en viu i en alta definició sense molestos talls ni haver d'esperar que es carreguin; puja fotos i vídeos a Facebook, Instagram i altres en un instant; connecta diversos dispositius alhora sense que es redueixi la velocitat (tots els ordinadors, tablets i mòbils de la casa!) i treu el màxim profit del Núvol i de l'Internet de les Coses.
WordPress Tabs Plugin

Fes-te de CITELIA mobile!

  • Què és CITELIA mobile?
  • Quina és la cobertura de CITELIA?
  • On puc fer-me de CITELIA mobile?
CITELIA mobile és l'operador mòbil virtual (OMV) grup d'Operadors de telecomunicacions amb presència i capil·laritat en el territori espanyol. eTelecom és soci fundador del grup CITELIA.
Utilitzem la xarxa de MOVISTAR, per la qual cosa vam compartir la seva mateixa cobertura 3G i 4G. Donem cobertura a més de l'98% del territori espanyol.
Pots fer-te client de CITELIA mobile de tres maneres diferents: a través del nostre web www.etelecom.es; per telèfon, trucant al 900 844 444; o a través d'un dels nostres múltiples distribuïdors.
WordPress Tabs Plugin
  • Què necessito per donar-me d'alta a CITELIA mobile?
  • Necessito enviar algun document?
  • CITELIA mobile té compromís de permanència?
Només necessites ser major d'edat, tenir un compte bancari i una adreça de correu electrònic. Si vols passar-te a CITELIA mobile conservant el teu número de sempre, has de ser el titular de la línia i no tenir cap altra portabilitat en curs. Les dades que et demanarem són els següents: el número de telèfon que vols portar, l'operador a què pertanys i el número de sèrie de la teva targeta SIM actual. Tingues en compte que, per motius legals, hauràs d'estar present en el moment del lliurament de la comanda i mostrar el DNI.
Si, hauràs d'enviar al compte clientes@etelecom.es una foto, o una fotocòpia digitalitzada per les dues cares, d'el document d'identitat de la titular de la línia i d'un rebut domiciliat al compte que ens has indicat a nom del titular i amb una antiguitat no superior a 4 mesos, o fotocòpia de la cartilla bancària en què aparegui com a titular de l'número del compte.
No existeix el compromís de permanència en CITELIA mobile. Ets lliure de marxar quan vulguis. Tot i això comptem amb una taxa de fidelitat del 99%.
WordPress Tabs Plugin

 

Comanda i activació

  • Quant tarda la Targeta SIM a arribar a casa meva?
  • Ja tinc el meu SIM, ara com actiu meva línia?
  • He introduït malament la meva PIN tres vegades i se m'ha bloquejat la SIM Què faig?
  • Tinc Bústia de Veu?
  • Puc desactivar el meu Bústia de Veu?
Si has realitzat correctament tots els passos de la contractació, el teu SIM arribarà en aproximadament 3 dies laborables (península). Aquesta t'arribarà a través de l'agència de transport. El missatger SEMPRE lliurarà la targeta SIM en mà a titular, per la qual cosa hauràs de mostrar el teu document d'identitat. Per motius legals no és possible lliurar la comanda a terceres persones (encara que tinguin autorització), així que, si no estàs a casa, intentaran fer l'entrega en una segona ocasió o et diran. Si transcorreguts 7 dies no ha estat possible realitzar el lliurament la comanda tornarà al nostre magatzem i hauràs de trucar al nostre Centre d'Atenció a l'Client (900 844 444) per concertar una nova tramesa.
Per activar la teva targeta SIM només has de fer la primera trucada. Recorda que per poder rebre missatges SMS també hauràs d'enviar primer un.
Si per equivocació tecleges malament tres vegades el teu codi PIN, el teu SIM quedarà bloquejada i el teu telèfon et sol·licitarà la clau PUK. Podràs trobar-la al revers de la targeta de CITELIA mobile que contenia el teu SIM Recordes que tenia escrit "Guardeu aquesta targeta en un lloc segur. Pot necessitar-"?, Doncs bé, ens referíem a això. Si per una estranya casualitat no aconsegueixes recordar on la vas posar aquell dia a causa de la il·lusió que et va provocar-te de CITELIA mobile, pots trucar des d'un altre telèfon a l'911.090.090 en horari comercial i els nostres companys t'ajudaran. Si et trobes fora d'Espanya has de trucar a l'+ 34900844444. Per canviar el PIN assignat per defecte per una altra clau que recordis més fàcilment consulta la guia del teu telèfon.
CITELIA mobile t'ofereix el servei gratuït de bústia de veu des del mateix instant en què actives teva SIM. Podràs accedir-hi trucant a l'121. Si et trobes a l'estranger ho podràs fer des del +34 911 090 099.
¡Afirmatiu! Escriu en el teu mòbil (com si fossis a cridar) el codi ## 002 # i prémer la tecla de trucada. El teu bústia quedarà desactivat.
WordPress Tabs Plugin
  • Com activar / desactivar el desviament de trucades?
  • Té algun cost el servei de desviament de trucada?
  • Com Actiu / desactivar les trucades als números especials com el 806 o 803?
  • Puc rebre / enviar SMS Premium o MMS?
  • Me'n vaig a l'estranger Puc activar el meu servei de Roaming?
Des del teu terminal o gratuïtament a l'nombre 222 des del teu línia CITELIA mobile.
Sí. Quan actives el desviament de trucada estàs automatitzant que el teu número truqui a el telèfon de la desviació. És aquesta la tarifa que se t'aplicarà, exactament la mateixa que resultaria de cridar des del teu mòbil a la línia de desviament.
Crida gratis a l'222 des del teu telèfon CITELIA mobile si necessites ajuda.
CITELIA mobile no permet l'enviament d'aquest tipus de missatges.
Als països pertanyents a la Zona UE també és necessari el roaming. S'aplica la mateixa tarificació que a l'operar amb la teva línia en territori nacional, amb algunes restriccions que pots consultar a les condicions generals de la teva tarifa. El servei de roaming serà necessari per a la resta de països. Crida gratis a l'222 des del teu telèfon CITELIA mobile si necessites ajuda.
WordPress Tabs Plugin

 

Portabilitat

  • Com és el procés de portabilitat del meu operador actual a CITELIA mobile?
  • Com puc saber l'estat de la meva comanda o la data de portabilitat?
La portabilitat és un procés molt senzill que consisteix a canviar d'operador sense canviar de número de telèfon. Els tràmits comencen en el moment en què reps la teva comanda. Els passos són els següents: en el moment en què reps el teu SIM a través del nostre missatger s'inicia el procés de portabilitat. CITELIA mobile contactarà amb el seu actual proveïdor serveis i t'enviarem un SMS indicant la data per la teva finestra de canvi. Quan arribi aquesta data només has de canviar la targeta SIM del teu telèfon per la teva nova SIM de CITELIA mobile i efectuar la teva primera trucada perquè es produeixi l'activació. Recorda que hauràs de configurar l'APN. Hi ha una secció en aquest web que t'explica com fer-ho.
Si en algun moment necessites conèixer l'estat del teu procés de portabilitat només has de trucar-nos a l'9000 844 444 i despejaremos teus dubtes.
WordPress Tabs Plugin
  • M'han demanat l'ICC per fer la portabilitat Què és això?
  • Ja no vull fer la portabilitat amb CITELIA mobile. Què he de fer per cancel·lar?
L'ICC, i el número de telèfon, són les dades que identifiquen la targeta SIM. L'ICC és un nombre que trobaràs al revers de la targeta del teu mòbil imprès just a la banda de l'xip.
Pots cancel·lar el procés de portabilitat trucant a 900 844 444, escrivint a clientes@etelecom.es, o notificant-ho a el punt de venda on hagis sol·licitat la portabilitat. T'aconsellem que facis la notificació abans de les 13.30 hores del dia hàbil següent a el dia en què hagis fet l'activació de la portabilitat. Transcorregut aquest període la teva línia portarà amb CITELIA mobile. Un cop activa, si vols tornar al teu anterior operador hauràs d'iniciar de nou els tràmits de portabilitat inversa.
WordPress Tabs Plugin

 

Serveis

  • Com puc consultar el saldo o el meu consum?
  • Puc limitar el meu consum de mòbil?
  • Puc trucar des meu número de CITELIA mobile a l'estranger?
  • Com puc trucar amb número ocult?
Pots consultar els teus consums a través de l'app mòbil de CITELIA mobile. La podràs descarregar gratuïtament tant en l'App Store com a Google Play. També pots fer la consulta des de la nostra oficina virtual. Per a això només has d'accedir a "ÀREA CLIENTS" l'accés trobaràs la part superior dreta del web www.ionmobile.es.
És clar que sí, només has de trucar a el telèfon gratuït 222 des de la teva línia CITELIA mobile. Establirem per al teu consum el límit màxim que decideixis, i abans que hagis consumit aquest import rebràs un SMS informatiu.
Com a client de CITELIA mobile podràs trucar a mòbils i fixos de qualsevol país, així com enviar SMS. Només hauràs de anteposar el prefix internacional de país de destinació. Pots fer clic aquí per obtenir la llista dels preus / tarifes internacionals. Et recordem que des del 2017.06.15, per als països pertanyents a la Zona UE, el preu dels minuts i dades consumits és el mateix que has contractat en la teva tarifa de CITELIA mobile, amb algunes restriccions que pots consultar a les condicions particulars de la teva tarifa.
Per trucar amb número ocult només has de marcar la seqüència # 31 # en la pantalla del teu telèfon, seguit del número de telèfon a què vols trucar. Després prem la tecla de trucada i estaràs cridant a aquest nombre amb número ocult / privat. Recorda que no es pot amagar el teu número per enviar SMS, ni tampoc podràs saber el nombre d'algú que t'hagi cridat a tu amb número ocult.
WordPress Tabs Plugin
  • Quin dia es passa la factura al meu banc?
  • Envieu les factures a casa?
  • Per impagament s'ha procedit a la interrupció del meu servei. Què puc fer per restablir-lo?
Emetem la factura el dia 1 de cada mes, i es passen al teu banc per cobrament el dia 5.
A causa de la nostra política mediambiental, i per garantir la privacitat dels nostres clients en el cas de canviïn de domicili i oblidin comunicar, animem als nostres clients a què es decantin per l'opció de rebre les factures per correu electrònic. No obstant això, és el client qui decideix, en el moment de la contractació, com rebrà les seves factures. En cas de voler modificar la manera de recepció de la mateixa només ha de demanar a través de l'correu electrònic clientes@etelecom.es.
Per restablir teu servei només t'has de posar en contacte amb nosaltres a través del telèfon 900 844 444, o al 222 si truques des d'una línia CITELIA mobile. Després d'informar de que vols procedir a liquidar el deute pendent, els nostres companys es posaran en contacte amb l'Oficina de Recobraments, on et facilitaran un número de compte per a què la transferència. Un cop rebuda la transferència, si s'ha realitzat en horari d'oficina, el teu servei es restablirà immediatament.
WordPress Tabs Plugin

 

Internet

  • Com puc configurar Internet (APN) en el meu mòbil?
  • Com puc saber si tinc cobertura 4G per a dades mòbils?
  • Rebré algun avís quan excedeixi el meu límit de dades contractat?
  • Com puc activar / desactivar el servei WiFi (tethering) del meu mòbil?
Si acabes de rebre la teva SIM, tens dues coses per activar: les trucades i les dades mòbils.
Per activar les trucades, el procediment molt senzill. Simplement has de trucar a algú. No cal que l'altra persona contesti el telèfon. Amb que l'anomenada tingui uns pocs segons de durada és suficient. D'aquesta manera ja quedaran activades les trucades i podràs començar a rebre-les tu també.
Per a l'activació de les dades mòbils, necessites la prèvia configuració del teu APN.
Els passos a seguir per a la configuració del teu APN ió mobile varien en funció del teu dispositiu mòbil:

<< Android: >>
Si el teu android és d'una versió fins a la 4.4. has de seguir els passos d'aquest manual. Si per contra el dispositiu té la versió 5.0 o superior, segueix els passos d'aquest altre manual.

<< iOS: >>
Has d'instal·lar directament el APN des del teu iPhone, fent clic a «instal·lar«. Ull! Ho has de fer des del teu navegador Safari.

<< Windows Phone: >>
Si el teu telèfon funciona amb aquest sistema operatiu, descarrega aquest PDF amb el tutorial que has de seguir per a la instal·lació de la teva APN.

<< Blackberry: >>
Si disposes d'una Blackberry, segueix els passos d'aquest manual.

<< Symbian: >>
El teu terminal funciona sota sistema operatiu Symbian? Doncs aquí t'has de dirigir per poder configurar el teu APN.
La instal·lació de l'APN és molt senzilla. Després de seguir els passos indicats en els diferents manuals segons el teu sistema operatiu, no hauries de tenir cap problema per connectar-te a Internet. Però si malgrat això, tens algun dubte, no dubtis a consultar la nostra secció d'ajuda o posar-te en contacte amb nosaltres a través dels canals socials o per email / telèfon.
Pot realitzar consultes sobre la teva cobertura 3G i 4G prement aquí.
Si, t'enviarem un SMS gratuït quan abastos el 80% de la capacitat contractada. Quan hagis consumit més de l'90% rebràs un segon SMS informant-te sobre la possibilitat de contractar un bo addicional amb el qual podràs continuar navegant a màxima velocitat.
Si vols connectar un ordinador, iPad o Tablet a la connexió d'internet mòbil del teu telèfon, podràs fer-ho a través del teu Android o iPhone amb l'opció "compartir internet."
Android: Només has de seleccionar "ajustos", anar a "connexió sense fils" i un cop allà, seleccionar l'opció "ancoratge a xarxa i zona WiFi" o "AP Mòbil" o "Vinculació i zona WiFi portàtil" (depenent de el model de mòbil pot canviar el nom de la funció). Un cop hagis activat aquesta opció i introduït un nom i una contrasenya per a la xarxa Wifi, podràs connectar-te amb el dispositiu triat.

NOTA: Hem detectat que amb alguns models de telèfon Android (p.e Samsung Galaxy Ace) no és possible compartir dades amb l'aplicació que ve per defecte. En aquest cas la solució és molt fàcil, només hauràs de descarregar de Google Play l'aplicació "Tethering Widget", col·locar el Widget a l'escriptori i seleccionar la manera de compartir internet (Wifi o USB). En el cas de l'Samsung Galaxy Mini per activar aquesta opció cal afegir un detall més. En el moment de crear la connexió a Internet, el tipus d'APN no ha de quedar "DEFAULT" sinó que has de seleccionar l'opció "INTERNET + DUN".

iPhone: Anar a "Configuració" i Seleccionar l'opció "Compartir internet". Activa l'opció "Compartir internet" i estableix una contrasenya per a la xarxa. Finalment hauràs de buscar la xarxa des d'un dispositiu, connectar-te i introduir la contrasenya.
WordPress Tabs Plugin

 

WordPress Tabs Plugin

Si no encuentras respuesta a tus dudas puedes contactar con nuestro servicio de soporte y atención a cliente a través del 900 844 444.

    Nom
    Email
    Assumpte
    Missatge
    INFORMACIÓN BÁSICA DE PROTECCIÓN DE DATOS: Responsable del tratamiento: E TELECOM SEGRIÀ, S.L.U. Finalidad del tratamiento: Gestionar las consultas planteadas y el envío de newsletters, comunicaciones comerciales y promociones. Legitimación del tratamiento: Interés legítimo y consentimiento del interesado/a. Conservación de los datos: Se conservarán mientras exista un interés mutuo o durante el tiempo necesario para el cumplimiento de las obligaciones legales. Destinatarios: Prestadores de servicio o colaboradores. Derechos: Derecho a retirar el consentimiento en cualquier momento. Derecho de acceso, rectificación, portabilidad y supresión de sus datos y a la limitación u oposición al su tratamiento. Datos de contacto para ejercer sus derechos: info@etelecom.es Información adicional: Puede consultar la información adicional en nuestra Política de Privacidad.

    Contacta amb eTelecom

    Omple el formulari de contacte i ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible.

    Detalls de contacte

    Carrer de la Llibertat 13-15 Local. 25005, LLEIDA


    +34 (902) 884 256
    +34 (973) 843 000


    Dilluns a divendres
    9h a 14h i 15h a 19h


    hola@etelecom.es

    Descarregui el document LOPD, Alta Client o Termes i Condicions, cliqui l’enllaç i indiqui en el formulari el document que necessita.

    Documents

    Accedeix a la teva àrea de clients de eTelecom i configura les teves preferències.

    Mi etelecom

    © 2024 etelecom – Todos los derechos reservados | Aviso Legal y Política de Privacidad | Política de Cookies

    Canvis en les condicions de roaming i internacional de CableMòbil | Tarifes internacionals

    TV Paquete Inicial

    TV Paquete Diversión

    + TV Paquete Inicial

    TV Paquete Total

    + TV Paquete Diversión
    + TV Paquete Inicial

    Sol·licitar document

     

      INFORMACIÓN BÁSICA DE PROTECCIÓN DE DATOS: Responsable del tratamiento: E TELECOM SEGRIÀ, S.L.U. Finalidad del tratamiento: Gestionar las consultas planteadas y el envío de newsletters, comunicaciones comerciales y promociones. Legitimación del tratamiento: Interés legítimo y consentimiento del interesado/a. Conservación de los datos: Se conservarán mientras exista un interés mutuo o durante el tiempo necesario para el cumplimiento de las obligaciones legales. Destinatarios: Prestadores de servicio o colaboradores. Derechos: Derecho a retirar el consentimiento en cualquier momento. Derecho de acceso, rectificación, portabilidad y supresión de sus datos y a la limitación u oposición al su tratamiento. Datos de contacto para ejercer sus derechos: info@etelecom.es Información adicional: Puede consultar la información adicional en nuestra Política de Privacidad.